Τρόποι Αποστολής & Επιστροφές

Τρόποι Αποστολής - Έξοδα Αποστολής

Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα): «Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. O αριθμός παραγγελίας σας είναι "fg472". Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.»

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης:

Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 9.00 πμ μέχρι 17.00 μμ Θεσσαλονίκη. Για την υπόλοιπη Ελλάδα ισχύουν οι ώρες παράδοσης της εκάστοτε Μεταφορικής Εταιρείας.
Παραλαβή προϊόντων:

Η Εταιρεία μας υπολογίζει το κόστος των μεταφορικών βάση συνολικού βάρους και όγκου της παραγγελίας σας.

Ο υπολογισμός γίνεται στη φόρμα παραγγελίας, σύμφωνα με τον Ταχυδρομικό Κώδικα της παράδοσης, προτού την ολοκληρώσετε. Εάν καταχωρηθεί λάθος ΤΚ, τότε τα έξοδα αποστολής δεν θα υπολογιστούν σωστά.

ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
ΒΑΡΟΣ
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΕΩΣ 3KG 3-5kg 5-7kg 7+ kg*
ΜΙΚΡΟ ΔΕΜΑ (έως 30x22x25cm) 3€ 5,50€ 8,50€ 3€
ΜΕΣΑΙΟ ΔΕΜΑ (έως 110x19x59cm) 3€ 5,50€ 8,50€ 3€
ΜΕΓΑΛΟ ΔΕΜΑ * (μεγαλύτερο του παραπάνω) 5€ 5€ 5€ 10€

- Δυνατοί τρόποι πληρωμής για μικρά και μεσαία δέματα έως 7kg:
• Courier Αντικαταβολή
• Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

- Δυνατοί τρόποι πληρωμής για μεγάλα δέματα και παραγγελίες άνω των 7kg:
• Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
• * (Μεγάλα δέματα & παραγγελίες άνω των 7kg αποστέλλονται με πρακτορείο μεταφορών, με τα οποία όμως δεν υπάρχει δυνατότητα αντικαταβολής)

Στόχος μας είναι να μειώσουμε τα προβλήματα, να απλοποιήσουμε τη διαδικασία της αποστολής και να αναλάβουμε πλήρως την ευθύνη για την παράδοση στο χώρο σας των μικρών και μεγάλων παραγγελιών σας.

Οι ανωτέρω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%

 

Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους στις εξής περιπτώσεις:

α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρεία μας πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λπ.) και

β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την εταιρεία μας. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

Συγκεκριμένα:

- Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προϊόν σε κάποιο κατάστημα μας, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν

- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος

Η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές προϊόντων και δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων.